سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد تیمش چاره‌ای جز شکست ذوب‌آهن ندارد.
کد خبر: ۳۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 19 October 2016
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد تیمش چاره‌ای جز شکست ذوب‌آهن ندارد.

به گزارش تابناک یزد، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: متأسفانه با توجه به نتیجه بازی قبلی چاره‌ای جز شکست ذوب‌آهن نداریم و برای این بازی، خودمان را آماده کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم بازی خوبی را انجام دهیم تا با توجه به شرایطی که در جدول داریم و بین تیم‌های چهارم و چهاردهم فقط سه امتیاز است و یک برد و یک باخت می‌تواند جایگاه‌ها را عوض کند، خودمان را به بالای جدول برسانیم.
 
وی در ادامه افزود: نباید بگذاریم کارمان سخت شود و دنبال این هستیم که با یک بازی خوب، نتیجه خوبی بگیریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و همیشه جزو تیم‌های مدعی فصل است که این فصل را بد شروع کرده اما حالا شرایطش بهتر شده است. با تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائلم، اما قطعاً بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. ما تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه مشکلات مالی چه تأثیری در باخت این تیم مقابل پرسپولیس داشته است، گفت: این سؤال را باید از مدیریت بپرسید، اما مشکلات ما پابرجاست و چیزی حل نشده است.
 
دایی در مورد مشکلاتی که با وزیر پیشین ورزش و جوانان داشت، در پاسخ به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: عملکرد وزیر ورزش در المپیک و سایر نتایجی که در ورزش کسب کردیم مشخص است و فکر می‌کنم ایشان سه سال دیر استعفا کرد.
 
وی با اشاره به بازگشت عباس بوعذار به تمرینات نفت گفت: او بیش از دو هفته نبود، چون پدرش مشکل داشت و درگیر ناراحتی قلبی بود. بوعذار به جای اینکه دو روز پیش پدرش بماند، بیش از دو هفته ماند و بدون هماهنگی دست به چنین کاری زد. ایشان از دیروز به تیم اضافه شده و فقط دور زمین می‌دود و اختصاصی تمرین می‌کند.
 
دایی درباره حضورش در اردوی تیم ملی کاراته افزود: همیشه گفته‌ام باید قدر کسانی را که برای ورزش کشور زحمت می‌کشند، بدانیم. با سرمربی تیم ملی کاراته که دوست صمیمی من است هماهنگ کردم تا قبل از حضورشان در رقابت‌های جهانی در کنارشان باشم و این کار را انجام دادم. امیدوارم بتوانند از رقابت‌های جهانی دست پر برگردند.
 
سرمربی تیم نفت تهران در این مورد که آیا صاحب کمربند مشکی کاراته شده است، با زبان شوخی گفت: نه اتفاقاً با ترس و لرز به اردو رفتم. چند روزی بود که می‌خواستم به اردوی آنها بروم و بالاخره دل را به دریا زدم و راهی اردوی کاراته‌کاران کشورمان شدم.
 

برچسب ها: 314333
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار