فرماندار یزد گفت: در مرحله حضوری جمع آوری اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان یزد، 183 مامور سرشماری اطلاعات خانوارها را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۳۱۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری  همزمان با اولین روز از مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن و در دیدار با کارشناسان و ماموران سرشماری افزود: آمار و اطلاعات زمانی دارای اهمیت است که با دقت جمع آوری شود و آمار نادرست و مخدوش قابلیت استفاده برای برنامه ریزی را ندارد.
وی تصریح کرد: 183 مامور سرشماری شهرستان یزد از بین 800 داوطلب انتخاب شده اند و با توجه به حساسیت جمع آوری اطلاعات دقیق از ماموران سرشماری انتظار می رود، دقت را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر اجرای سرشماری شهرستان یزد با تقدیر از کمیته تبلیغات سرشماری شهرستان یزد خاطرنشان کرد: پیشرفت 40 درصدی سرشماری اینترنتی مرهون مشارکت مردم فهیم شهرستان یزد است که اولین گام از برنامه ریزی 5 سال آینده را جدی گرفته با مسئولان همکاری کردند.
سالاری از شهروندان خواست در زمان مراجعه ماموران سرشماری به منازل با آنها همکاری کنند و به سوالات آنان پاسخ دقیق داده و در صورت ثبت نام اینترنتی کد آماری خود را اعلام نمایند.
مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از صبح امروز چهارشنبه 28 مهرماه آغاز و ثبت نام اینترنتی نیز تا پایان مهر ماه تمدید شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار