تیم والیبال خاتم اردکان یزد چهارشنبه شب با نتیجه سه بر یک هاوش گنبد را شکست داد .
کد خبر: ۳۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،این مسابقه در چارچوب هفته اول سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران (یادواره شهدای منا) در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد .
در این مسابقه بازیکنان خاتم که از حمایت تماشاگران پرشور اردکانی برخوردار بودند، موفق شدند به ترتیب در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 ، 25 بر 20 و 25 بر 17 بر تیم مهمان خود غلبه کنند.
همچنین تیم والیبال هاوش گنبد در ست اول با وجود برتری تیم والیبال خاتم اردکان یزد موفق شد تا میزبان را با امتیاز 25 بر 22 شکست دهد.
در این دوره از رقابت ها تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپا، صالحین ورامین، خاتم اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.
این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که در مرحله مقدماتی دیدارها به صورت دوره ای و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان در قالب 11 هفته از 28 مهرماه تا 21 آذرماه و دور برگشت از 28 آذرماه تا 13 بهمن ماه در 11 هفته برگزار می شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار