معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر فراهم شدن زمینه حمایت بیشتر از ورزشکاران ناشنوا تأکید و رفع مشکلات آنها را خواستار شد.
کد خبر: ۳۱۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی  در نشست اعضا و ورزشکاران هیئت ورزشهای ناشنوایان استان با تبریک موفقیتهای ارزشمند تیم های ورزشی ناشنوایان استان در رشته های گوناگون گفت: این موفقیتها نشان از ظرفیتها و پتانسیل های بسیارخوبی دارد که در این گروه از جامعه وجود دارد و ما این توانمندی ها را نه تنها در عرصة ورزش بلکه در حوزة هنر و سایر رشته ها نیز مشاهده کرده ایم.
وی ادامه داد: باور داریم که اگر ناشنوایان از نعمت شنوایی برخوردار نیستند در عوض ارادة بسیار خوبی دارند که می توانند در عرصه های گوناگون سرآمد جامعه باشند و برای مردم و استان افتخارآفرینی کنند.
طالبی با توجه به مسائل و مشکلات گوناگونی که از سوی ناشنوایان ورزشکار استان در این نشست مطرح شد اطهار کرد: از مسئولان هیئت ورزشهای ناشنوایان استان می خواهم که این مشکلات را جمع بندی کنند و راهکارهای پیشنهادی برای رفع این مسائل را ارائه دهند تا بتوانیم موارد مطرح شده را با موافقت استاندار محترم و همراهی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاههای مربوطه رفع کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: نباید این گونه احساس شود که این جمع مورد بی توجهی قرار گرفته است و یا ورزشکارانی که ناشنوا نیستند، مشکلی ندارند و بیشتر حمایت می شوند بلکه ما مسئولیتمان نسبت به ورزشکاران ناشنوا بیشتر است و هر جا بتوانیم پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: شما ورزشکاران ناشنوا که در زندگی با مشکلاتی روبرو هستید و در ورزش نیز با وجود مشکلات به فعالیتهای ورزشی خود ادمه می دهید، این نشان دهنده اراده بسیار خوبی است که دارید و امیدواریم به لطف همین اراده، پشتکار و جدیت شاهد موفقیتها و افتخارآفرینی های بیشتر شما باشیم و بتوانیم احساس رضایت بیشتری را برای شما فراهم کنیم.
طالبی خانواده ورزشکاران استان را بهترین پشتیبان ورزشکاران دانست و از همراهی و پشتیبانی آنها تشکر کرد.
«اکبر حدادی» رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان استان نیز در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیتهای این هیئت و افتخارآفرینی ورزشکاران نابینای استان در سطح ملی و بین المللی ارائه داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار