امام جمعه ابرکوه گفت: انجمن اولیاء و مربیان نماد و مظهری از همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۳۱۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهارکرد: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم برای فرزندان و نونهالانی که رسالت اداره آینده کشور اسلامی را عهده دار خواهند بود است .
وی افزود: فراموش نکنیم که مسئولان و مدیران امروز ، همان کودکان و نوجوان دیروزند که سعی در امر تعلیم و تربیت آنان شده و امروز شاهد بازدهی زحمات اولیاء و مربیان در دهه های گذشته هستیم.
حسینی ادامه داد: به یقین اولیاء و مربیان تکامل بخش رفتاری و منش نوباوگان جامعه هستند و مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی و همسوئی نظری و عملی میان مربیان ، خانواده است.
رییس شورای فرهنگی ابرکوه تصریح کرد: خانه و مدرسه هرکدام به تنهائی نمی تواند برای دانش آموز کارآئی کامل داشته باشد بلکه اولیاء به عنوان صاحبان اصلی این سرمایه های با ارزش حق اظهار نظر و نظارت دارند.
امام جمعه ابرکوه یادآورشد : مربیان هم با شیوه های تربیتی و رفتارهای پرروشی باید به ایفاء نقش خود در پرورش شخصیت علمی و اخلاقی فرزندان تلاش کنند تا بین این دو کانون تحکیم پیوندهای عاطفی و اخلاقی و انسانی صورت گیرد.
از 24 تا 30 مهرماه هر سال بعنوان هفته انجمن اولیاء ومربیان نام گذاری شده است.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار