نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی نیازمند اطلاعات دقیق است و برای رسیدن به آن باید طرح آمایش تدوین و اجرا شود.
کد خبر: ۳۱۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 20 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدابوالفضل موسوی بیوکی  در مجمع عمومی بسیج استان یزد افزود: اجرای هر برنامه ای بر مبنای طرح آمایش سرزمین بهتر و زودتر به نتیجه می رسد .
وی چهار عامل اصلی موفقیت در توسعه را شامل روحانیت، دولتمردان، کار آفرینان و نمایندگان مجلس ذکر کرد و افزود: در سایه برنامه ریزی و هماهنگی و همکاری این چهار عامل، رسیدن به اهداف برنامه های آمایشی محقق می شود.
موسوی بیوکی مهمترین نیاز استان یزد را تامین آب دانست و اظهار داشت: هم اکنون حدود 80 درصد از ذخایر آب زیر زمینی یزد مورد استفاده قرار می گیرد و اگر خشکسالی های استان ادامه یابد بدون شک تا چند سال آینده این ذخایر به پایان می رسد.
نماینده مردم یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی در خصوص امنیت و حضور اتباع در استان تصریح کرد: باید در خصوص حضور اتباع بیگانه در استان چاره اندیشی شود زیرا هم اکنون در برخی روستاهای استان به ازای هر سه نفر اهالی روستا یک نفر تبعه بیگانه حضور دارد .
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری یزد را به نسبت کشوری توام با افزایش ذکر کرد و برنامه ریزی برای این موضوع را خواستار شد.
مجمع عمومی بسیج استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ائمه جمعه، مدیران و فرهیختگان بسیجی در سالن غدیر یزد برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار