مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به تخریب لوله آب انتقالی به استان یزد از کوهرنگ،‌ گفت: آب انتقالی به یزد توسط چند تن از اهالی کوهرنگ قطع شد.
کد خبر: ۳۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 06 November 2016
به گزارش تابناک یزد،"حسین غفوری" در مورد قطع لوله انتقال آب از کوهرنگ اصفهان به استان یزد،‌ اظهار کرد:شب گذشته حدود ساعت 10 شب تعدادی از اهالی شهر اژه‌ی اصفهان با یک دستگاه تراکتور نسبت به تخریب و شکستن لوله یکی از حوضچه‌های لوله انتقالی آب به استان یزد اقدام کردند.

وی افزود: اهالی این شهر، همزمان با تخریب شیر لوله آب انتقالی، دو عدد تیر برق ایستگاه پمپاژ شماره چهار واقع در شهر ورزنه را هم شکسته و برق این ایستگاه را قطع کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان این که پرسنل این شرکت در استان از ورودی و خروجی پمپاژ آب انتقالی متوجه اتفاقات افتاده در مسیر شدند، بعد از اعلام گزارش این موضوع،‌ از صبح امروز عملیات تعمیر و بازسازی رادر ایستگاه پمپاژ شماره چهار ورزنه و تعمیر شیر حوضچه تخریب شده را آغاز کردند.

غفوری با اشاره به ذخیره حدود 100 هزار مترمربع آب در مخازن شهر و استان یزد گفت: میزان ذخیره آب استان برای چهار تا پنج ساعت است و اگر عملیات بازسازی خط انتقال آب بیشتر شود، شهر و استان یزد با مشکل جدی بی آبی مواجه می شود.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات تعمیرو مرمت خط لوله انتقالی آب به استان یزد تا بعداز ظهر تمام و مسیر انتقال مجدد وصل شود.

این مقام مسئول با بیان این که اتفاقات از این دست در حوزه شرقی استان اصفهان در حال وقوع است،‌ خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی و امنیتی استان باید نسبت به رفع این مسائل و معضلات اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
کوهرنگ چه ربطی به اصفهان داره؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
فضول که ربط نمیخواد
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
یه مشت بی سواد میاند میگند ربط کوهرنگ به اصفهان چیه یکی نیست بشون بگه احمقا رودخونهنیل سرچشمشه کجاست که از چندین کشور میگذره بعدش میریزه تو دریا خوبه کشورای دیگه نتوننداستفاده کنند. یا بگیم ابنکه چند تا رود خانه دلاور تو سمیرم اصفهانه که میریزه تو کارون بعد خود سمیرومیا درختاشون بخشکه. اون روزی که بنای یزدو میزاشتند,با اب زاینده رود نزاشتند شما یزدیا اگه عتراضی دارید برید به اجدادتون بکنید ولی بنای زندگی و درامد و سرنوشت مارو با اب زاینده رود گذاشتند
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
یزید هم شاخ و دم نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
نحوه نوشتن خبر شیطنت امیز هست .اهالی شهر اژیه در شرق اصفهان لوله را خراب کردند .نه اهالی کوهرنگ .....شماها نمک نشناس هستید......
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
باسلام خدمت همه ی هموطنان عزیز.اگه کمی کتابای تاریخ رو خونده باشید می بینید که آب زاینده رود توسط مردم غرب وشرق اصفهان هنگامی که اقوام لر آب این منطقه رو یه جوری از چنگشون در آوردند و لرهای چهارمحال همه ی کسانی رو که هم منطقه ای من بودند یعنی اجداد من رو قتل عام کردند شیخ بهایی از سوی دولت اون زمان دست به کار شد و گفت یا این کسایی که این مردمان بی گناه رو کشتند قصاص می شند یا باید تا وقتی که این رود(کوهرنگ)جاریه باید اهالی شرق وغرب اصفهان از اون استفاده کنند چه در کشاورزی وچه در آشامیدن. ولی من اینجا رابطه یزد رو با این طومار نمی بینم!!!!!!!!!!!!!!!!. درضمن اگه این آب نباشه این منطقه به خاطر بی پولی نابود می شه پس اهالی استان یزد آب خودتون رو ازجای دیگه ای تامین کنید.باتشکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
لعنت خدا بر یزید!
بعضی از دوستان می‌خوان اینجا خون به پا کنن!
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
سلام؛
دوستان گرامی محیط زیست یک فضای در هم تنیده و به هم پیوسته دارد! هیچ گاه نمی توان گفت آب فلان رود و فلان رود را در منطقه ای قطع می کنیم تا به فلان دریاچه نریزد و اگر این عمل صورت بگیرد هر چند محیط آسیب می بیند... کشوری که اطراف آن آب هست نباید خشک باشد ما باید علمی آب را در داخل کشور بیاوریم و مصرف بهینه ای در آشامیدن، کشاورزی و صنعت داشته باشیم... مسئله یزد و اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیست که هر کدام یک نباشند نمیشود باور کنید نمی شود... مردمان سختکوش و باهوش یزد و استان یزذ در طول سالیان سال شهری و تمدنی و فرهنگی را ساخته اند که هنوز آثار آن هست... هنوز بافت تاریخی آن هست... در دل کویر سروی 5000 ساله سالیانی دراز ایستاده قد بر فراز آسمان کشیده... اصفهان با زاینده رود زنده است گویا که ما زاینده رود را نیز با اصفان میشناسیم و من می دانم مردمان چهارمحال و بختیاری های خونگرم و خوش رسوم هنوز آن فرهنگی را دارند که همه ما شیفته آنیم... با هم و در کنار هم باشیم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
کاری که اصفهان بایزد میکنه عین کاریه که یزید با امام حسین کرد متاسفم برای مردم کوتاه بین اصفهان که برای تفریح میان یزد خدا ازتون نگذره .
خوبه یزدی ها بیان مواد اولیه ذوب آهن اصفهان را قطع کنن اونموقع چند هزار نفر تو اصفهان بیکار بشن که به نون شب محتاج بشن؟ واقعا که....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار