سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد:
سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: برکناری من از سرمربیگری شایعه آمریکایی‌هاست!
کد خبر: ۳۲۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 15 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود امیری در مورد وضعیت تیم فولاد یزد گفت: بازی خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان انجام دادیم و در ثانیه‌های پایانی مسابقه برد را با مساوی عوض کردیم. در مسجد سلیمان حدود 2 هزار تماشاگر علیه داور شعار سر دادند و در نهایت داور یک دقیقه و نیم بیش از 4 دقیقه وقت تلف شده‌ای که اعلام کرده بود را محاسبه کرد. انگار تیم ما نمی‌تواند برنده شود و محکوم به باخت یا مساوی هستیم. البته سهراب بختیاری‌زاده تیم خوبی درست کرده و به او تبریک می‌گویم. زمین و امکانات مسجد سلیمان هم عالی بود. 

وی در مورد محرومیت فولاد یزد از داشتن تماشاگر گفت: ما روز سوم آذر میزبان تیم ایرانجوان بوشهر هستیم که به حکم انضباطی از داشتن تماشاگر محروم هستیم با این حال مسئولان هیات فوتبال استان به دنبال اعتراض به این حکم هستند. البته فولاد یزد امسال از خیلی چیزها محروم است. حتی بازیکنان ما البسه زمستانی هم ندارند و من از اینکه بخواهم به صورت بازیکنان فولاد نگاه کنم خجالت می‌کشم.

سرمربی فولاد یزد در مورد اینکه قرار بود نام تیم و حامی مالی این تیم تغییر کند گفت: هنوز بلاتکلیف هستیم اگر قرار است فولاد تیمداری کند باید هزینه‌های تیم را بدهد و اگر مسئولان استان و مهندس موسوی می‌خواهند تیمداری کنند باید شرایط مشخص شود. نوش دارو پس از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد. 

به گزارش فارس،امیری در مورد شایعه ‌برکناری‌اش از سرمربیگری فولاد یزد گفت: من چنین شایعه‌ای را تا امروز نشنیده‌ام و شاید شایعه برکناری من کار آمریکایی‌هاست!  به هر حال از روزی که به تیم آمده ام با وجود همه مشکلاتی که داشتیم 7 امتیاز برای این تیم گرفته‌ام. به هر حال حاضرم که سرمربیگری این تیم پر امکانات! را به همراه یک کله قند تقدیم نفر بعدی بکنم! تیمی که امکاناتی ندارد تغییر سرمربی‌ به چه کارش می‌آید؟ شاید تغییر سرمربی در باشگاه‌هایی که هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند موثر باشد اما تیم ما هیچ امکاناتی ندارد ضمن اینکه ما بد هم نتیجه نگرفته‌‌ایم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصلائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
آقای امیری خسته نباشید ؛ بچٌه ها هم خسته نباشند . بنظر من از نظر انسانی هیچ چیز کمتر از دیگران ندارید و خیلی حیف است که ما این پائین جدول باشیم ...
کاش آقا معلم ( آقای جلالی مربی پیکان ) یزدی هم یک بازی دستگرمی با ما در تهران بگذارند . فرهاد خان مجیدی ( نیمه یزدی ) هم لطفی بکنند . دروازه بان سابق پرسپولیس که آقای امراللهی ( یزدی ) باشند هم ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار