فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه سپاه یزد رتبه نخست سپاه‌های کشور را کسب کرد، گفت: بسیج اجازه اجرای هیچ توطئه‌ای علیه انقلاب را نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۳۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در دیدار بسیجیان و فرماندهان و پاسداران سپاه الغدیر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه سپاه الغدیر استان یزد در بین سپاه‌های کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده اظهار داشت: امروز بسیجیان استان یزد با خط و مرام امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بیعت مجدد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیعت مجددی در درک و فکر و تشخیص مقام معظم رهبری می‌کنیم و تاکید داریم که ما به هیچ عنوان جلوتر از رهبری حرکت نمی‌کنیم و نه تنها خودمان بلکه اجازه نمی‌دهیم دشمنان و تفکر غرب‌گرا سعی کنند مردم را از این خط مقدس خارج کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر لزوم ولایت‌پذیری مردم از ولی عهد مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله الغالی) گفت: اجازه نمی‌دهیم تفکر غرب‌گرا در بین مردم ایران یا جهان این موضوع را ترویج کنند که تشخیص دیگر افراد را مقدم بر تشخیص رهبر معظم انقلاب بدانند.

فتوحی به نقش بسیج در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: امروز هفته بسیج را در زمانی برگزار می‌کنیم که مانند شکست دشمنان از بسیج در جنگ سخت، امروز گامهای بسیج در راستای تقویت و پایه‌های جنگ نرم است تا دشمن را در عرصه‌های جنگ نرم به صورت قوی، مقتدر و کارآمد شکست جانانه بدهد.

وی ادامه داد: تفکر غرب‌گرا بداند که بسیج در تمام عرصه‌ها و جبهه‌ها، روحیه استکبار ستیزی آمریکا را شکست داده و شکست می‌دهد و تیر خلاصی می‌زند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: بسیج به این تفکر هشدار می‌دهد که به دامن انقلاب برگردد و دست از توطئه و نقشه علیه انقلاب بکشید چرا که بسیج اجازه پیاده شدن هیچ توطئه‌ای علیه انقلاب را نمی‌دهد.

فتوحی‌ تاکید کرد: بسیج در جنگ نرم نمی گذارد خط و تدابیر امام و شعارهای اصلی انقلاب از ذهن، حرکت و مسیر مردم پاک شود بلکه فهم، درک و تشخیص ما همان فهم، درک و تشخیص نائب امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله الغالی) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار