کد خبر: ۳۳۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،همایش ادبی یادگار ماندگار همراه با آیین رونمایی از کتاب شاعر مهریزی وتجلیل از خادمان نشرونویسندگان در شهرستان مهریز برپا شد.
  این همایش با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ،ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نویسندگان مهریزی طی یک سال گذشته موفق به  چاپ و انتشار ٢٠ جلد کتاب شده اند و ما امیدواریم با تشکیل انجمن اهل قلم در شهرستان شاهد نشر اثار بیشتر و ارزشمند تری از اهالی قلم باشیم.
پس از آن عباسعلی  دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوان  پس از قرائت مقدمه کتاب "می خواهم شاد زندگی کنم " چاپ مجموعه اشعار کودک و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان را گامی موثر در راه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و
در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز ضمن اظهار خرسندی از چاپ  این کتاب   گفت: امیدواریم که این نویسندگان کوچک در آینده به نویسندگان بزرگی بدل شوند.
وی گفت:چاپ کتابهایی از این دست انگیزه محکمی برای قدم نهادن کودکان و نوجوانان ما در مسیر مطالعه بیشتر و نشر اندیشه ها و تفکرات خلاقانه آنان می باشد.
پس از آن  سیده زهرا طباطبایی  نوجوان مهریزی به قرائت شعر زیبایی از مولوی همراه با نی نوازی سعید ابویی هنرمند برجسته شهرستان پرداخت.
اجرای شعر خوانی ، نمایش نامه خوانی، سرود و  قصه خوانی بخش بعدی این مراسم بود.
در ادامه از "کتاب می خواهم شاد زندگی کنم" رونمایی شد.این کتاب مجموعه اشعار کودکانه سیده خدیجه طباطبایی از شاعران برجسته مهریزی به همراه قصه ها و شعرهای جمعی از کودکان و نوجوانان مهریزی است.
در پایان این مراسم از جمعی از نویسندگان مهریزی که در یک سال اخیر موفق به چاپ کتاب خود شده بودند همچنین جمعی از کودکان کانون پرورش فکری مهریز تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار