رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با انتشار یک فیلم ویدئویی، برنامه‌هایش برای ۱۰۰ روز نخست در کاخ سفید را مطرح کرد.
کد خبر: ۳۳۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با انتشار یک ویدئو به صورت آنلاین، برنامه‌هایش برای 100 روز نخست دوره ریاست‌جمهوری‌اش را اعلام کرد.

بنا بر گزارش شبکه «سی ان ان»، برنامه‌های مطرح شده رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در این ویدئو که به صورت مختصر طرح کلی برنامه‌های پیشنهادی وی را شرح می‌داد، شامل سیاست‌های مرتبط با مهاجرت، قراردادهای تجاری و سیاست نظامی و دفاعی آمریکا می‌شد.

بر اساس این گزارش، ترامپ گفته است که در نخستین روز ورود به کاخ سفید با صدور حکمی اجرایی، پیمان «ترانس پاسیفیک» را لغو کرده و مذاکره درباره یک سری توافقات تجاری دوجانبه و منصفانه را آغاز خواهد کرد.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا همچنین درباره مهاجران نیز متعهد شد که «تمامی سوءاستفاده‌ها از برنامه‌های صدور ویزای آمریکا را که باعث ضربه زدن به کارگران آمریکایی شده است، مورد بررسی و تحقیق قرار دهد». با این وجود وی از دیواری که در رقابت‌های انتخاباتی‌اش وعده داده بود در مرز آمریکا با مکزیک ایجاد کند، سخنی به میان نیاورد.

بنابر این گزارش، دونالد ترامپ ساعاتی پیش در دفتر کار خود در برج ترامپ یک نشست «آف د رکورد» با خبرنگاران و مسئولان رسانه‌های مختلف نیز برگزار کرد که خبرنگار «نیویورک پست» در گزارشی که بلافاصله بعد از این نشست منتشر کرد، گفت ترامپ در این جلسه صرفا به انتقاد از رسانه‌ها و عملکرد آنها در ماه‌های اخیر پرداخته است.

 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار