مسؤول تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد از باز شدن سامانه سرشماری 95 برای ثبت‌نام خانوارهای غایب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 22 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدضیا اولیا از باز شدن سامانه سرشماری 95 برای ثبت‌نام اینترنتی خانوارهای غایب خبر داد و اظهار داشت: این سامانه به‌مدت دو روز برای افردی که موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه نشده‌اند یا هنگام مراجعه ماموران آمارگیر غایب بوده‌اند، باز خواهد بود.

وی بیان کرد: بنابر اعلام دبیرخانه ستاد سرشماری کشور، خانوارهایی که به هر‌دلیل تاکنون نتوانسته‌اند در سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت کنند، از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه، سوم آذرماه تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه چهارم آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت https:/www.sarshomari95.ir  در سرشماری مشارکت کنند.

اولیا خاطرنشان کرد: دسترسی خانوارهای غایب بدون ارائه کد خانوار غایب در سامانه فراهم شده تا در سایت سرشماری 95 ثبت‌نام کنند.

مسؤول تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد ادامه داد: تا صبح امروز حدود 7 درصد خانوارهای استان یزد غایب به‌شمار می‌آیند و این امیدواری وجود دارد با مشارکت مردم و طی دو روز آینده، این میزان کاهش یابد.

اولیا خاطرنشان کرد: ستاد سرشماری استان یزد از رسانه‌ها تقاضا دارد با اطلاع‌رسانی شایسته، زمینه مشارکت در سرشماری را در فرصت باقیمانده فراهم آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار