پس از تاخیر بیش از پنج ساعته هواپیمای مسافربری تهران به یزد مسئولان شرکت هواپیمایی «آتا» با بی احترامی پاسخ به اعتراضات مسافران را ندادند.
کد خبر: ۳۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد،پس از تاخیرهای پی در پی هواپیماهای مسافربری در استان یزد این بار بامداد امروز (4 آذر) پس از تاخیر بیش از پنج ساعت هواپیمایی مسافربری تهران به یزد مسئولان شرکت هواپیمایی «آتا» در اعتراض به مسافران در فرودگاه یزد با بی احترامی به مسافران برخورد کردند.

 

پس از این تاخیر که به شدت مسافران را ناراحت کرده بود ساعت چهار و نیم بامداد امروز مسافران به منظور عذرخواهی مسئولان و دریافت خسارت از هواپیما پیاده نشدند اما مسئولان استانی و هواپیمایی پاسخگو نبودند و یکی از مسئولان هواپیمایی آتا که مسئول این پرواز بود با بی احترامی با مسافران برخورد کرد و ادعای دریافت خسارت از مسافران کرد.

در این هواپیما که سردار فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سفید، استاندار اسبق استان یزد تعدادی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند هیچگونه پاسخگویی از مسئولان استانی و کشوری در فرودگاه های تهران و یزد مشاهده نشد تا جایی که این مسئولان استانی نیز به این حرکات اعتراض کردند.

مسافران هواپیما که بارها به مسئولان استانی تماس گرفتند در ابتدا هیچکدام پاسخگو نبودند اما ساعت حدود 6 صبح پس از 2 ساعت تماس مسافران با مسئولان استانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قول پیگیری داد و از مسافران خواست تا از هواپیما پیاده شوند.

اما تاکنون با وجود قوانین موجود در خصوص تاخیر و حق خسارت مسافران، هیچگونه تماسی در جهت پرداخت خسارت به مسافران گرفته نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار