معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به ادغام برنامه‌های هفته پژوهش و کارآفرینی امسال از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان یزد از 15 آذر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدعلی عزالدینی در نشست هم‌اندیشی هفتهٔ پژوهش با بیان این که عنوان پنل‌های تخصصی نمایشگاه هفتهٔ پژوهش و اعضای پنل‌ها مشخص شدند، اظهار کرد: امسال مراسم‌ها و برنامه‌های هفتهٔ کارآفرینی و پژوهش به صورت مشترک برگزار می شوند.

وی با اشاره به این که طراحی لوگوی استانی برای ساخت تندیس ویژه هفته پژوهش در دستور کار است، گفت: پنل تخصصی مهارت و کارآفرینی به مناسبت هفته کارآفرینی به پنل‌های هفتهٔ پژوهش اضافه می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعهٔ منابع استاندار افزود: پنل‌های تخصصی هفتهٔ پژوهش امسال با عنوان‌های زیرساخت‌های گردشگری استان، احیا و تعادل بخشی منابع آب، پژوهش‌های فناورانه و دانش‌بنیان درعلوم پزشکی، انرژی‌های پاک و کم هزینه، محیط زیست و مدیریت سبز، اینترنت اشیا و کلان داده، توسعهٔ صادرات غیرنفتی، نقش پژوهش در امنیت غذایی و تولید غذای سالم، فناوری نانو در حوزه سلامت و تولید دارو و مهارت و کارآفرینی تعیین شد.

گفتنی است روزهاي 15 تا 17 آذر ماه، نمايشگاه دستاوردهاي ‍‍‍پژوهشي و 18 آذر ماه آيين پاياني هفته پژوهش در دانشگاه يزد برگزار مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار