کد خبر: ۳۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 01 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مسئول مركز بهداشت محيط استان استفاده از ظرفیت‌های مختلف در راستای تأمین سلامت غذایی مردم را ضروری دانست و از پلمپ سه باب مركز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل دو باب فروشگاه مواد غذایی و یک باب نانوایی در يزد خبر داد.
"حسن سلماني" در مورد عملکرد شش ماهه نخست امسال،‌ اظهار کرد: با تلاش‌هاي مامورين بهداشت محيط و اداره نظارت بر اماكن عمومي استان تاكنون تعداد ١٢٦ مورد از مراکز تهیه و توزیع موا غذایی و اماکن عمومی پلمپ و همچنين تعداد هزار و ٣٤ مورد از متخلفين امور بهداشتی به مراجع قضائی معرفي شدند.

وی افزود: اين مراكز به علت تخلفات بهداشتي توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ شدند.

كارشناس مسئول مركز بهداشت محيط استان گفت: پلمپ سه باب مركز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل دو باب فروشگاه مواد غذایی و یک باب نانوایی در يزد، از جمله اقدامات انجام شده در راستای تأمین سلامت عمومی در استان است.

این مقام مسئول همچنين تعداد نمونه برداری از مواد غذايي را پنج هزار و ٥٢٨ مورد، مقدار مواد غذايي فاسد کشف و معدوم شده را هشتاد هزار و ٧٠٢ کیلوگرم و تعداد موارد برخورد با دست‌فروشان دوره گرد را ٦٠٢ مورد عنوان كرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار