کد خبر: ۳۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 01 December 2016

به گزارش تابناک یزد،در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(آزادگان)، روز پنجشنبه یازدهم آذرماه، 9 دیدار برگزار می‌شود.

 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور این هفته به ایستگاه پانزدهم می‌رسد تا تنها دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل اول این رقابت‌ها باقی بماند.

از بازی‌های هفته گذشته تا امروز اتفاقات مختلفی رخ داده، از جمله بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک در رابطه با داوری دیدارشان مقابل نساجی قائم شهر که به فوتبال ناپاک اشاره کرد، مشکلات مالی باشگاه‌های نساجی و راه آهن، سوء تغذیه بازیکنان تیم راه آهن و حتی شایعه‌ای مبنی بر توصیه یک جادوگر به یکی از مربیان برای فسخ قرارداد با بازیکنش که همه این‌ها باعث شد هفته پر حاشیه و اتفاقی برای لیگ آزادگان رقم بخورد.

مهمترین بازی‌های این هفته لیگ آزادگان به شرح زیر است:


نساجی قائمشهر – فولاد یزد
نساجی قائمشهر تیمی که در حال حاضر وضعیت نیمی از بازیکنان، مدیرعامل و مالکش مشخص نیست. البته شاید از این هفته محمود فکری را هم روی نیمکت خود نبیند تا اوضاع این تیم از این هم اسفناک‌تر شود. تمام این مشکلات به کنار، درگیری بازیکنان در تمرین روز سه شنبه تیر خلاصی بود بر یک دلی این تیم تا کار آنها از این جای فصل به بعد سخت‌تر شود.
فولاد یزد تیم میهمان این دیدار هم با مشکل مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند ولی مشکلاتشان به اندازه نساجی حاد نیست. آنها هفته گذشته توانستند با پیروزی مقابل ایران جوان بوشهر از منطقه سقوط خارج شوند و خود را به رده پانزدهم جدول رده بندی برسانند.
تا این جای فصل که چهارده هفته از رقابت‌های لیگ آزادگان گذشته، تیم نساجی با 21 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است و فولاد یزد هم با 13 امتیاز در رده پانزدهم جدول 18 تیمی این رقابتها ایستاده است. درصورت پیروزی هر یک از این دو تیم، نساجی می‌تواند تا رده سوم و چهارم هم در جدول بالا بیاید و فولاد هم تا رده دوازدهم صعود کند.


ملوان بندر انزلی – پارس جنوبی جم
تیم دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان که بهترین تیم میزبان رقابتها تا اینجای فصل هم بوده است باید به مصاف پارس جنوبی برود که هفته گذشته در خانه توانست گل گهر سیرجان مدعی را شکست دهد. ملوانی‌ها که هفت هفته است طعم شکست را نچشیده‌اند، هفته گذشته با تساوی مقابل مس رفسنجان، فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دادند.
 باید دید آنها برابر تیم آماده پارس جنوبی که به خاطر پشتوانه و مدیریت خوب جزو تیمهای کم حاشیه لیگ هم محسوب می‌شود، چطور عمل می‌کنند.
ملوانی‌ها که این روزها به دلیل شکایت زوران ولاتکوفسکی به فیفا در خطر سقوط به لیگ سه قرار دارند، هم امتیاز با سپیدرود 28 امتیازی و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند با این تفاوت که سپیدرود یک بازی کمتر از این تیم دارد. پارس جنوبی هم جزو تیمهای 23 امتیازی لیگ آزادگان است و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و می‌تواند با پیروزی در این دیدار خود را تا رده سوم بالا بکشد و به تیم‌های سپیدرود و ملوان نزدیک شود.


فجر سپاسی شیراز – خونه به خونه بابل
فجر سپاسی شیراز که بدترین تیم میزبان لیگ یک است این هفته میزبان یکی از پرمهره‌ترین و آماده‌ترین تیم‌های مسابقات است. شیرازی‌ها که شرایطشان با آمدن غلامحسین پیروانی هم تغییری نکرده با پنج امتیاز همراه با استقلال اهواز در قعر جدول قرار گرفته‌اند و اگر بخواهند مسابقات را به همین شکل ادامه دهند، خیلی زود سقوط خودشان را مسجل می‌کنند. در نتیجه آنها ناچار به گرفتن امتیاز از این دیدار هستند.
در سوی دیگر میدان، خونه به خونه رده سومی قرار دارد که هفته گذشته در خانه مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داد. آنها با احتساب جام حذفی چهار دیدار است که به پیروزی نرسیده‌اند و به دنبال این هستند که در این دیدار به این ناکامی خود پایان دهند. شاگردان علیرضا مرزبان در حال حاضر با 24 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و پشت سر خود چهار تیم 23 امتیاز می‌بینند که منتظر لغزش دوباره این تیم هستند.


مس کرمان – راه آهن یزدان
شاگردان مهدی پاشازاده در تیم راه آهن که هفته سختی را پشت سر گذاشته‌اند این هفته باید میهمان مس کرمان باشند. راه آهنی‌ها که حضورشان در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود در نهایت با هواپیما به کرمان سفر کردند. پیش از این سفر، بازیکنان و کادرفنی راه آهن عنوان کرده بودند که پس از اتفاقی که برای علی سامره و تیمش در حین سفر با اتوبوس افتاد، به هیچ عنوان حاضر به سفر با اتوبوس به کرمان نیستند تا مدیریت این باشگاه به هر نحوی شده شرایط سفر با هواپیما را فراهم کند.

البته این یکی از چندین مشکل راه آهنی‌ها بود ولی با این اوصاف آنها تا اینجای لیگ دست به کار بزرگی زده‌اند و توانسته‌اند با 23 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرند تا امیدوار باشند با پیروزی در این دیدار به رده سوم هم برسند.
در مقابل مس کرمان با هدایت منصور ابراهیم‌زاده با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است. آنها هفته گذشته در زمین گل آلود هفت تیر بابل توانستند یک امتیاز از خونه به خونه بابل بگیرند.


ایرانجوان بوشهر – سپیدرود رشت
در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم صدرنشین سپیدرود رشت میهمان ایرانجوان بوشهر است. شاگردان علی نظر محمدی هفته گذشته با اینکه دیدارشان مقابل اکسین البرز لغو شد ولی با عدم نتیجه گیری ملوان، در همان صدر جدول باقی ماندند.
در سوی دیگر میدان هم ایرانجوان بوشهری قرار دارد که این هفته روی نیمکت خود شاهد تغییر بود. خرمزی سرمربی این تیم این هفته از سمت خود استعفا داد تا سعید مفتخر بعنوان سرمربی انتخاب شود. آنها هفته گذشته با شکست مقابل فولاد یزد در با 12 امتیاز به رده شانزدهم سقوط کردند و در منطقه سکوت قرار گرفتند.

برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ آزادگان به شرح زیر است:
نساجی مازندران- فولاد یزد - ساعت  14:00-  ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر
میثم پورکریمیان – محمدرضا مدیرروستا – یوسف مغروری – مهدی نجار – ناظر: رسول فروغی
خیبرخرم‌آباد - استقلال اهواز  - ساعت  14:00-  ورزشگاه تختی خرم آباد
رضا کرمانشاهی – قهرمان نجفی – محمدرضا طالبی – عقیل جهانبازی – ناظر: ابوطالب طاهریان
بادران تهران- مس رفسنجان - ساعت  14:15-  ورزشگاه اکباتان تهران
رضا قاسمی – امیر فلاح – رضا حیدری – مصطفی بینش – ناظر: اسماعیل صفیری
ملوان بندرانزلی - پارس جنوبی جم بوشهر - ساعت  14:15-  ورزشگاه تختی انزلی
علی صفایی – ایوب غلامزاده – علیرضا شهری – علی صباحی – ناظر: نادر جعفری
فجرسپاسی شیراز - خونه به خونه مازندران - ساعت  14:15-  ورزشگاه حافظیه شیراز
سیدرضا مهدوی – مهدی عالیقدر – جعفر مهاجر – علیرضا جلالی – ناظر: فرشید فرح نیا
گل‌گهر سیرجان- آلومینیوم اراک - ساعت  14:15-  ورزشگاه اختصاصی گل گهرسیرجان
امید سعیدفر – فرهاد خوشنواز – فرهاد فرهادپور – احمد موسوی – ناظر: سعید بخشی زاده
مس کرمان - راه‌آهن تهران - ساعت  14:15-  ورزشگاه امام علی کرمان
محمدرضا مهرگان – عباس پورحیدری – حامد تازه پور – وحید مالکی – ناظر: سعید بطحایی
ایرانجوان بوشهر - سپیدرود رشت - ساعت  14:30-  ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
محمدحسین ترابیان – حسن یوسفی – ولی کاوسی – هادی مسلمی – ناظر: عبود سنگاشکن
نفت مسجدسلیمان- اکسین البرز - ساعت  14:30-  ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
علی اصغر مومنی – عبدالرسول ذورقی – حمید کاوندی – مجید پورعلی – ناظر: علیرضا رجبلو

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار