ترکیب 2 تیم نساجی و فولاد از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک(جام آزادگان) مشخص شد و از دقایقی قبل بازیکنان وارد زمین بازی شدند.
کد خبر: ۳۳۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 01 December 2016

به گزارش تابناک یزد،از شهرستان قائم‌شهر، از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک(جام آزادگان) و تا دقایقی دیگر دو تیم نساجی مازندران و فولاد یزد به مصاف هم می‌روند.

نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان تیم فولاد یزد بوده و این در حالی است که این تیم همچنان با مشکلات کوچک و بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

از دقایقی قبل تیم فوتبال نساجی مازندران وارد زمین بازی شد تا بازیکنان خود را گرم کرده و آماده بازی شوند.

بر اساس معمول همیشه، تماشاگران پرشور و هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر شدند و لحظه به لحظه بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

از نکات مهم و قابل تأمل بازی امروز، غیبت محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی است که تا این لحظه حضور نیافت و حسین مسگرساروی همراه تیم تمرین می‌کند.

وحید مهدی‌خانی، میلاد احمدی، حسن نجفی، میثم کریمی، پیمان میری، مقداد قباخلو، سهیل رحمانی، مجتبی رمضانی، پیمان میری، هانی اسماعیلی، محمد عباس‌زاده، 11 بازیکن تیم نساجی در این دیدار هستند.

ایمان نخودساز، ایمان کیانی، موسی شهبازی، وحید ارمی، رامین قربانی، محمدعلی حسینی، رضا طلبه، نعمت‌الله بخشی‌پور، حامد حیدری، رضا نبی‌زاده و علی‌رضا بیک‌زاویه با هدایت محمود امیری به مصاف نساجی می‌روند.

 میثم پورکریمیان دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و فولاد یزد از سری مسابقات جام آزادگان در هفته پانزدهم را سوت می‌زند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار