نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز از ظرفیت بالایی در حوزه صنعت گردشگری برخوردار هستند.
کد خبر: ۳۳۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 01 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صباغیان  با بیان اینکه تاکنون در رابطه با توسعه صنعت گردشگری حوزه انتخابیه خواسته‌ای ارائه نشده است، اظهار داشت: دنیا به سمت توسعه صنعت گردشگری پیش می‌رود.

وی افزود: گردشگری به دلیل دارا بودن تنوع در توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد و می‌تواند به عنوان یک صنعت پایدار در زمینه اشتغالزایی و درآمدزایی بالا برای کشور همچنین شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز موثر باشد.

صباغیان با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام شده در شهرستان ابرکوه پیرامون توسعه صنعت گردشگری تصریح کرد: این شهرستان یکی از 14 شهرستان موفق کشوری در این زمینه است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین بیان کرد: صنعت گردشگری تاثیر‌ مستقیمی بر افزایش درآمد، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم همچنین بهبود خدمات اجتماعی کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخاب فرماندار جزو وظایف قوه مجریه است، اظهار داشت: به عنوان نماینده افکار عمومی خواسته مردم مبنی بر انتخاب فرماندار بومی بودن را انعکاس دادم .

صباغیان خاطرنشان کرد: برای ماندن زاده‌رحمانی در خاتم مقاومت کردم اما نظر و پیشنهاد متولیان استان بر این امر بود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه از انتخاب زاده‌رحمانی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق خرسندم عنوان کرد: حقیقتا در رابطه با شهرستان خاتم که چنین نیروی را از دست داد ناراحت هستم.

صباغیان تصریح کرد: به عنوان نماینده روی بعد نظارتی و خواسته از فرماندار نظارت خواهم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار