کد خبر: ۳۳۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 02 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه آفتاب (جشنواره استانی یزد) در شهرستان تفت خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف حمایت از فیلمسازان یزدی و شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌های استان یزد در قالب ارایه فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.
علی غیاثی ندوشن  موضوع این جشنواره را کلیه فیلم‌های تولید شده توسط فیلمسازان یزدی از سال ٨٥ تا سال ٩٥  و در محدوده جغرافیایی استان یزد اعلام کرد و گفت: فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی برای شرکت در این جشنواره می‌تواند با موضوعاتی از قبیل ایثار و شهادت، آیین‌ها و مراسم‌های دینی و مذهبی، اقتصاد مقاومتی و صنعت، فرهنگ عامه و آداب و رسوم، آثار و مفاخر فرهنگی یزد، میراث فرهنگی و صنایع دستی، بازی‌های بومی محلی، آثار تاریخی یزد، خانواده و سبک زندگی، کار و تلاش و آب و کویر و...ارایه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد آخرین مهلت ارسال آثار را به دبیرخانه جشنواره ١٣ آذرماه سالجاری بیان کرد و افزود: از برگزیدگان جشنواره با اهدای تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی طی مراسمی تجلیل بعمل خواهد آمد.
غیاثی ندوشن ادامه داد: این جشنواره در دو بخش اصلی شامل مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی و مسابقه فیلم‌های کوتاه مستند و همچنین بخش جنبی شامل؛ کارگاه‌های آموزشی و تخصصی فیلم کوتاه، جلسات نقد و بررسی آثار و بخش ویژه فیلمسازان تفتی برگزار خواهد شد.
وی گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت ارسال نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار