فرمانده پایگاه بسیج دادگستری کل استان یزد از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری این استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۳۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 02 December 2016
به گزارش تابناک یزد، فرمانده پایگاه بسیج دادگستری کل استان یزد با خانواده های شهیده ترکان ، شهید توکلی و خانواده کارگران از ایثارگران و جانبازان شاغل در دادگستری دیدار کرد.

عرشیان گفت: از نعمت های معنوی و رشد تعالی ، نعمت جهاد فی سبیل الله و ایثار و شهادت است که خداوند به بندگان خاص و شاخص خود عنایت و مرحمت نموده است.

این مقام قضایی تصریح کرد : رزمندگان با نفس خویش جهاد کردند و تمام لذات و آسایش زندگی در دیار خود را رها کرده و به استقبال سختی و خطر رفتند تا امروز این امنیت و آسایش سایه گستر این کشور باشد.

وی بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید و بیان کرد: حضور در جمع خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و بیان خاطرات و خوبی ها و رشادت و خلوص آنان ، همه ما را بیش از پیش به خدمت خالصانه و مجدانه ترغیب و این پیام را نوید می دهد که شهیدان حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

عرشیان خاطرنشان کرد : لازم است مسئولان با حضور در جمع فرزندان و خانواده های شهدا از اهمیت والا و روحیه ایثار و جانبازی شهدا و مقاومت خانواده های این عزیزان ، الگو و استمداد بگیرند و با اهتمام جدی این انقلاب را به سلامت به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه ا... الاعظم بسپارند.
میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار