امام جمعه موقت یزد گفت: دست‌اندرکاران نظام اسلامی نباید به هیچ عنوان به آمریکا اعتماد کنند چون همواره آنها به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۳۳۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 02 December 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله سید محمد رضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: هنوز برخی از مسئولان اجرایی نظام ما علیرغم بد عهدی و توطئه های مختلف آمریکا در برجام به آنها اعتماد دارند.
وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد که آمریکا هیچ وقت و در هیچ موردی به طور کامل به عهد خود در قبال نظام و انقلاب اسلامی وفا نکرده است.
مدرسی در ادامه رسیدگی به حقوق های نجومی را خواستار شد و افزود: قوه مجریه هرچه سریعتر نسبت به پیگیری پرونده‌های حقوق‌های غیر متعارف اقدام و نتایج را بصورت کامل برای مردم بیان کند.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز باید با جدیت بیشتری بحث خلع‌های قانونی و راه‌های سوء استفاده از قانون را مورد بررسی قرار دهد و به اصلاح قانون اقدام کند.
عضو فقهای شورای نگهبان اظهار داشت: مبارزه عملی و فراگیر با فساد درابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ، رسالت قوا در انقلاب مقدس اسلامی است چون جلوگیری از آنها موجب رضایت و اعتماد مردم می شود.
مدرسی درادامه به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره و گفت: ولی‌امر شجاع و عادل که در رأس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است از نعمت‌های شاخص حق‌تعالی به نظام و مردم است.
وی همچنین به روز دانشجو اشاره و از دانشجویان خواست با آگاهی و بینش و بصیرت برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بکوشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار