در حالیکه رییس مستعفی سازمان فرهنگی شهرداری یزد می گوید بنا به فشار واجباراستاندار برای پرداخت هزینه های یک موسسه تن به استعفاء داده است شواهدازماجرای دیگری حکایت می کند.
کد خبر: ۳۳۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 03 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سایت استانداری در توضیحی اعلام کرده است:با توجه به طرح موضوعاتی مرتبط با ورود استانداری یزد به شیوه همکاری موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد و استعفای مدیرعامل این سازمان که در فضای مجازی منتشر شده است به استحضار مردم بزرگوار استان یزد و اهالي گرانقدر رسانه میرساند:
پیشنهاد اجرای برنامه های فرهنگی از سوی موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین بانماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد و استاندار محترم يزد مطرح گرديد كه در اين راستا و با توجه به جایگاه ارزشمند فعالیت های فرهنگی در جامعه و ضرورت آن،  پیشنهادهای ارایه شده بررسي و مقرر شد شرایط و ابعاد مختلف این موضوع توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری مورد بررسی بیشتر قرار گرفته ، طبق ضوابط و مقررات مربوط اتخاذ تصميم نمايند.
پس از آن، در ارتباط با مفاد قرارداد منعقده از سوي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري يزد و یا نوع همکاری آن دو موسسه و سازمان، مطلبي به استحضار استاندارمحترم  نرسيده است  و لذا موارد مطرح شده در باره فشار!!  از سوي استانداري به دلایل ذکر شده، بسیار جای تعجب داشته  و چرایی این فرافکنی قابل بررسی و پیگیری است و تكذيب مي شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
با سلام
آقایانی که در تصمیم گیری ها باید جدی، فنی و سازنده باشند افراد بی کفایتی را معرفی می کنند که در هیچ استانی سابقه ی این موضوع وجود ندارد. چرا مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران باید پروازی باشد هزینه های زیادی برای اجاره مسکن ایشان در شهرهای تهران و یزد در نظر گرفته شود در حالیکه ضعیف ترین مدیر عامل می باشد. اگر شاهد می خواهید با پرسنل شرکت فولاد آلیاژی ایران مصاحبه کنید و برایتان معلوم می شود که در یزد بزرگتری وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
قحط الرجال در یزد وواردکننده مدیر از اصفهان وکرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
مدیران وارداتی رانام ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
مدیری از استان x ومشاورش ازاستان y گل گل شد برای استان یزد خدا بخیر گرداند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار