معاون عمليات استان، از راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه فوريت هاي پليسي 110 در ناجا خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 03 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ "سیدرضامکی " در تشريح اين خبر اظهار داشت: اين سامانه در راستاي تحقق شعار پليس پاسخگو  و ارائه خدمات مناسب به شهروندان براي تامين امنيت اجتماعي و به منظور سهولت در برقراي ارتباط شهروندان با اين سامانه راه اندازي شده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه  شماره تلفن و پيامک 110 آسانترين پل ارتباطي مردم با نيروي انتظامي است بيان داشت: اين سامانه ضمن دريافت درخواست هاي انتظامي، اطلاعاتي  و امنيتي، به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان مي باشد.

سرهنگ مکی تصريح كرد: به منظور پيشگيري از اتلاف وقت و تسريع در انجام ماموريت هاي محوله مردم مي توانند موارد فوري را از طريق سامانه تلفني110 و ساير موارد را با ارائه اطلاعات دقيق از طريق سامانه پيامكي 110 به مركز فوريت هاي پليس اعلام كنند.

معاون عمليات استان یزد افزود: امنيت حاصل تلاش جمعي است و رسيدن به يک امنيت پايدار، نيازمند مشارکت مردم و نقش آفريني در فرايند توليد امنيت است و ارتباط با سامانه پيامکي  110 يکي از نمودهاي مشارکت شهروندان با پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار