کد خبر: ۳۳۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 03 December 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو جبهه پایداری می‌گوید کسانی که خودشان سودای آمریکا دارند میگویند من دنبال پناهنده شدن به آمریکا بوده‌ام. این حرف‌ها بی‌ربط است.

بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرآنلاین درباره ردشدن ادعای ترور بیولوژیکی او در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واقعیت آن است تحقیقا هیچ بررسی نکردند و هیچ کار تحقیقاتی درباره این موضوع صورت نگرفت.

وی افزود: همه مدارک پزشکی من وجود دارد. وقتی از آمریکا برگشتم دو نوع سم در بدن وجود داشت اما کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که چنین موضعی درباره پرونده پزشکی من گرفت حتی یک مصاحبه هم با من انجام نداد.

این عضو جبهه پایداری یادآور شد: ما در گذشته چندین مورد مرگ و میر در این زمینه داشتیم و چند نفر شهید دادیم. روحانی‌ای بود که وقتی از آمریکا برگشت دچار سرطان شد. آثار و نمونه هایش وجود دارد خیلی موارد وسیع تر از این حرف ها است. البته ما هم هیچ وقت پیگیری نکردیم ولی اینکه گفتند ما بررسی کردیم و به نتیجه نرسیدیم حرف ناصحیحی بود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مرجعی با من صحبت نکرده است، ادامه داد: یک مرتبه از ستاد فرماندهی کل قوا اعلام کردند که قرار است بیایند و صحبت کنند. آنها از نظامی ها بودند و پیگیری دارند می کنند که ببینند ماجرا چیست چون مسئولیت جنگ را دارند ولی مجلس هیچ تحقیقی را درباره این موضوع انجام نداد یا حداقل من در جریان نیستم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه گفته می شود قصد داشته به آمریکا پناهنده شود گفت: این حرف ها برای 2 هزارسال پیش است، خیلی صحبت ها هم می کنند، همان موقع هم که می گفتند من در ایران بودم و داشتم کار می کردم. کسانی که خودشان سودای آمریکا دارند می گویند نوباوه می خواسته پناهنده شود. کدام پناهندگی، اینها حرف هایی چرت و پرت و بی ربط است. من همه چیزم ایران است و دوست دارم روزی که مُردم در ایران باشم.

نوباوه یادآور شد: در بهترین شرایط آنجا کار کردم که معتقدم بدترین شرایط کاری بود چون 5 سال در محاصره کامل قرار داشتم. هیچ کدام از خبرنگارهای ما نه ایرنا و نه صدا و سیما و نه مطبوعاتی که بعضا به آمریکا می آمدند امنیت کاری نداشتند. حتی یک مرتبه از سوی وزارت خارجه آمریکا ما دعوت نشدیم. جز سازمان ملل امکان کاری برای هیچ کس نبود. چه مدینه فاضله ای درست کردند که تبلیغش را می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار