مسئولان بخش مرکزی مهریز یزد می گویند : در راستای توسعه ورزش های باستانی در دهستان تنگچنار ، حمام قدیمی این منطقه قابلیت تبدیل به زورخانه را دارد .
کد خبر: ۳۳۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 03 December 2016
به گزارش تابناک یزد،بخشدار مهریز یزد  در بازدید از برخی مکان ها در بخش مرکزی مهریز از جمله حمام قدیمی دهستان تنگچنار در زمینه تغییر کاربری آن برای ورزش های باستانی و پهلوانی با همکاری مردم و پیگیری هیات استان قول همکاری داد.
مهدی دهقان زاده افزود: ظرفیت های خوبی در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز وجود دارد و از این منطقه قهرمانان ملی نیز تحویل جامعه اسلامی داده شده اند و لذا با همه وجود با همدلی برای فراهم کردن زمینه های بیشتر ورزش باید اقدام کرد.
وی در بررسی وضعیت ورزش در روستاهای تنگچنار افزود: در سال های گذشته برای تامین نیازهای ورزشی جوانان در روستاها کارهای خوبی توسط دولت و با همکاری مردم و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی انجام گرفته است.
بخشدار مرکزی شهرستان مهریز گفت: هرچه در خصوص ورزش بخاطر اهمیت و جایگاهی که دارد کار شود باز کم است و باید مردم و خیران دولت و مسئولان را در این راستا بیش از گذشته یاری دهند.
در این بازدید رئیس هیات ورزش های پهلوانی و باستانی شهرستان مهریز هم به ظرفیت های ورزش های باستانی و لزوم گسترش آن در سطح شهر و مناطق روستایی شهرستان تاکید کرد.
سید عباس طباطبایی اظهار داشت: با برنامه ریزی و جلب همکاری خیران و علاقمندان و اختصاص بودجه می توان با تغییر کاربری حمام قدیمی تنگچنار آن را تبدیل به زورخانه برای ورزش باستانی کرد.
تنچگنار در 30 کیلومتری مهریز قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار