رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بلوار شهدای گمنام یزد که با صرف هزینه‌های سنگین احداث شده، اکنون به محلی برای تخلیه زباله تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 03 December 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام عباس زارع  در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار یزد با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به توسعه شهر یزد به سمت کمربندی و افزایش ساخت و ساز در این محدوده اظهار داشت: مسیر تردد خودروها در کمربندی فعلی باید تغییر کند.

وی عنوان کرد: اگر مسیر کمربندی از این سمت برداشته و به سمت جنوب شهر یزد منتقل شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: برای این منظور لازم است یک جاده کمربندی از سمت خلدبرین ایجاد شود و با توجه به اینکه خلدبرین ورودی و خروجی خاصی برای اتصال به کمربندی ندارد، دیگر شاهد مشکلات ترافیکی و حادثه‌خیزی ورودی و خروجی‌های کمربندی نخواهیم بود.

وی در مورد بلوار شهدای گمنام نیز خاطرنشان کرد: این بلوار با صرف هزینه‌ای سنگین از سوی شهرداری و با پول بیت‌المال اجرا شد اما متأسفانه اکنون به محلی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده است.

زارع تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم برای رفع مشکل این بلوار به یک توافق کلی و یک نتیجه قطعی برسیم و بتوانیم این مسیر را از شرایط فعلی خارج کنیم و علاوه بر رفع آلاینده‌های زیست محیطی و بصری، بتوانیم گامی در مسیر رفع مشکلات ترافیکی یزد برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار