رییس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به نیاز برخی از استان‌ها به آشیانه پرواز بالگرد سازمان امداد و نجات گفت: بالگردهای موجود سازمان امداد و نجات مختص به استان خاصی نیست و برای همه کشور قابل دسترس است.
کد خبر: ۳۴۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 09 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مرتضی سلیمی در حاشیه‌‌ برگزاری نشست شورای معاونین سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به میزبانی یزد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 16 استان در کشور دارای آشیانه بالگرد هستند و در برخی استان‌ها نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه استان یزد می‌تواند با تکمیل آشیانه بالگرد امداد و نجات از استقرار بالگرد برخوردار شود اضافه کرد: استان یزد پیشرفت فیزیکی خوبی در تکمیل آشیانه بالگرد داشته و با توجه به رفع مشکلاتی که در اجرای آن دیده شده بود به زودی می‌تواند از استقرار بالگرد برخوردار شود.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه برای ارائه خدمات کمبودها و مشکلاتی داریم که باید بر اساس استانداردها تامین شود ادامه داد: بر اساس آنچه که قرار شده 26 بالگرد در اختیار داشته باشیم هنوز سه فروند بالگرد کم داریم که به زودی تامین خواهد شد.

وی بیان داشت: ضرورت دارد تا پنج فروند بالگرد دیگر برای خدمت‌رسانی به 31 استان کشور داشته باشیم تا در صورت بروز حادثه تمامی بالگردها به منطقه مورد نیاز اعزام شوند.

سلیمی با اشاره به لزوم پاسخگویی مناسب در زمان بروز حوادث اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 60 هزار امدادگر در کشور داریم اما با ابلاغ طرح افزایش 50 هزار امدادگر به استان‌ها عملکرد مناسب‌تری در زمان وقوع حوادث خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار