در گفت وگو با «تابناک» مطرح شد؛
اولین واکنش یک چهره اصلاح طلب و از اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید به تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اینگونه بود: جریان اصلاح طلب از ورود هر جریان و تشکلی به فضای سیاسی کشور استقبال می کنند زیرا اعلام موجودیت تشکل های سیاسی سبب می شود که نشاط فضای سیاسی کشور را دربرگیرد.
کد خبر: ۳۵۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 08 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در واکنش به اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جریان اصولگرایی گفت: اصلاح طلبان از اعلام موجودیت جریانات و تشکل های سیاسی در فضای سیاسی کشور استقبال می کنند.
 
«محمدرضا تابش» نماینده اصلاح طلب اردکان در گفت وگو با خبرنگار «تابناک» درباره آخرین فعالیت های  های تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال 96 اظهارکرد: اصلاح طلبان از ماه ها قبل برنامه های خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آغاز کرده و براساس یک برنامه مدون وارد عمل شده اند.
 
وی درباره اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جریان اصولگرایی، گفت: اصولا جریان اصلاح طلب از ورود هر جریان و تشکلی به فضای سیاسی کشور استقبال می کنند زیرا اعلام موجودیت تشکل های سیاسی سبب می شود که نشاط فضای سیاسی کشور را دربرگیرد.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان از هرتشکل و جریان سیاسی که بخواهد درانتخابات به صورت قانونمند و براساس صداقت و شفافیت و اصول دموکراتیک فعالیت داشته باشد فارغ از اینکه رقیب سیاسی ما باشد استقبال می کنند.

تابش درباره فعالیت های اصلاح طلبان تاکید کرد: ما در حال حاضر فعالیت هایمان را شروع کرده و اقدامات لازم را در سطح کشوری پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انجام داده ایم و در شرایط فعلی در حال استقرار تشکیلات استانی خود هستیم.

وی اظهارکرد: اصلاح طلبان در بحث انتخابات شوراها نیز درصدد هستند که افرادی را معرفی کنند که دارای تخصص های لازم در حیطه مدیریت شهری باشند تا بتوانند نیازهای مردم در حوزه شهری و روستایی را برطرف کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر با چارچوب هایی که در بدنه اصلاح طلبان طراحی وتدوین شده است امیدواریم هستیم بتوانیم در انتخابات پیش رو پیروز نهایی باشیم و در جهت تحقق مطالبات مردم وارد عمل شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار