کد خبر: ۳۵۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،نخستين نشست كميته ارتباطات و اطلاعرساني ستاد دهه فجر استان يزد با بحث و بررسي پيرامون برنامه‌هاي اطلاع‌رساني برنامه‌ها و فعاليت‌هاي دهه فجر برگزار شد.

«سعيد زارع» قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و جانشين ستاد دهه فجر استان در اين نشست به تشريح برنامه‌هاي دهه فجر امسال به ويژه در حوزه ارتباطات و اطلاعرساني پرداخت.

وي با بيان اين كه يوم‌الله 22 بهمن بزرگترين جشن ملي انقلاب بشمار مي‌آيد، خواستار برنامه و حركت‌هاي ويژه رسانه‌ها در اين رابطه شد.

زارع با بيان اين كه جشن‌هاي دهه فجر هميشه به صورت مردمي برگزار شده است، برنامه‌ريزي براي تبيين تاريخ انقلاب و دستاوردهاي 38 ساله انقلاب، بازشناسي نقش مردم در پيدايش و تداوم انقلاب،  فراگيرسازي برنامه‌هاي اميد آفرين، نشاط افزا، پويا و اثر بخش و تعميق محتوي برنامه‌ها را مورد تاكيد قرار داد.

«احمد پهلوانيان» مدير کل صدا و سيما مرکز يزد نیز در این نشست گراميداشت 22 بهمن را نه تنها يك جشن ملي بلكه يك جشن ديني خواند و گفت: ايام دهه فجر، جشن حاكميت اسلام به نام عدالت و تدين در اين مرز و بوم است.

وي با اشاره به فرمايشات امام راحل(ره) مبني بر اين كه حفظ نظام از اوجب واجبات است، خدعه و نيرنگ دشمنان اسلام در طول حيات انقلاب اسلامي را يادآور شد و گفت: مقابله جمهوري اسلامي با دشمنان در واقع جنگ بين لشكر شيطان و لشكر امام زمان(عج) است.

پهلوانيان در ادامه از راه‌اندازي کانال ارتباطي برا ي اطلاع‌رساني بهتر برنامه‌ها، تمرکز بر معرفي شهداي انقلاب در استان و تهيه ويژه برنامه‌هاي تبييني دستاوردهاي انقلاب در استان خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار