کد خبر: ۳۵۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،ريیس اداره امور مشترکین شرکت آبفار یزد از تعويض یک‌هزار و 764 کنتور خراب از سوي اين شركت از ابتداي سال جاري خبر داد.
«سید علی موسوی» گفت: با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و 764 کنتور خراب توسط شرکت آبفار تعویض شد و همچنین برنامه‌ریزی جهت اصلاح انشعاب و تعویض کنتورهای خراب به تعداد چهار هزار و 377 مورد انجام شده است .

وی  افزود: از دیگر فعالیت‌های این شرکت فروش تعداد دو هزار و 125 فقره انشعاب و خدمات‌رسانی به 104 هزار و 600 مشترک روستایی بوده است .

موسوي همچنین تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه پیامکی مشترکین و ارسال بیش از 80 هزار پیامک در قالب ارسال قبوض، درخواست قرائت کنتور توسط مشترکین، اخطار به مشترکین بدهکار و اطلاع رسانی در جهت حفاظت کنتور در برابر یخ زدگی از دیگر اقدامات این شرکت جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به مشترکین است.

این مقام مسئول در ادامه ابراز كرد: از دیگر اقدامات این شرکت رایزنی با بانک کشاورزی در راستای تامین 15 دستگاه pos  سیار جهت پیگیری وصول مطالبات بوده است .

موسوی در ادامه به راه‌اندازی دفتر بخش گاریزات شهرستان تفت جهت پاسخگویی به مشترکین اشاره کرد و افزود: انعقاد 9 فقره قرارداد در هشت شهرستان به صورت مجزا جهت وصول مطالبات از دیگر پیگیری‌های این شرکت در راستای تحقق اهداف است.

ريیس اداره امور مشترکین شرکت آبفار یزد در پایان به عملیاتی شدن سامانه 1523 اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تعداد چهار هزار و 711 فقره قبوض پرداختی و قریب به یک هزار مورد اعلام شماره کنتور از طریق این سامانه انجام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار