کد خبر: ۳۵۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد گفت: امسال ممنوعیت‌های قانونی مانع بهره‌مندی استان یزد از کمک‌های فنی و اعتباری شد.

 سیدمحمد میرمحمدی در چهاردهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از وی به عنوان یکی از استوانه های نظام اسلامی یاد کرد.

وی افزود: درگذشت ایشان نباید خللی در خدمت‌ رسانی به مردم وارد کند بلکه همه باید با همدلی به وظایف خود عمل کرده و تلاش کنیم امور را با جدیت و سرعت بیشتر به پیش ببریم.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت کارگروه‌های ذیل ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استان یزد قدردانی کرد و بیان داشت: کارگروه‌ها مسئولیت خود را با جدیت پیگیری می کنند و همت و تلاش جدی برای خدمت رسانی به مردم دارند.

میرمحمدی بر لزوم اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی با برش استانی تاکید کرد و افزود: اجرای این پروژه به منظور خدمت رسانی به مردم باید در اولویت باشد.

وی همچنین با اشاره به بسته های مختلفی که در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه می شود، افزود: باید از همه ظرفیت ها به نفع استان و مردم آن استفاده شود.

استاندار یزد با اشاره به ارائه کمک‌های فنی اعتباری به استان نیز بیان داشت: در سال جاری به واسطه ممنوعیت‌های قانونی که وجود داشت از این حمایت‌ها بی‌نصیب بودیم اما برای سال آینده بهره‌مند هستیم و باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

میرمحمدی همچنین از آغاز توزیع اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها خبر داد و گفت: اعتبارات به تدریج تامین می شود اما باید به نحوی کار شود که مردم متوجه تغییرات باشند و توجه دولت به خود را درک کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار