کد خبر: ۳۵۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 11 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی منازل استان به انرژی خورشیدی مجهز می‌شوند.

محمدرضا صحتی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت:برای تأمین سرمایه و نقدینگی برای انجام طرح‌های انرژی خورشیدی یکی از پروژه‌های مهمی که در این زمینه برای توزیع برق استان یزد تعریف شده، استفاده از انرژی خورشیدی است که در منازل استان یزد برای حداقل هزار واحد مسکونی در استان ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزداشاره کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا نیمه‌های بهمن قرارداد اجرای این طرح منعقد شود و بخشی از کار نیز در سال جاری انجام می‌شود.

صحتی گفت:همچنین بر اساس توافق و تفاهمی که با کمیته امداد استان یزد صورت گرفته است، این طرح برای 500 واحد در این نهاد انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد افزود: از دیگر پروژه‌های توزیع برق در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی هوشمندسازی 800 کنتور برق است واجرای طرح هوشمندسازی کنتورها با نصب 400 کنتور در سال 95 آغاز شده ودر این طرح اولویت با مشترکین دیماند، صنعتی و کشاورزی است که سهمیه 800 کنتور داده شده تا پایان سال نصب خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار