کد خبر: ۳۵۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان یزد برگزار می‌شود.
«علی غیاثی ندوشن» با بیان این که در هفته قرآن و عترت 22 برنامه و جشنواره فرهنگی، هنری، پژوهشی و قرآنی در استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های قرآنی با مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.
وی در این باره یادآور شد: مسابقات تواشیح و ابتهال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برپا می‌شود. یادواره شهدای قرآنی استان نیز به همت بنیاد شهید 7 بهمن‌ماه در مسجد امامزاده جعفر(ع) با گرامیداشت یاد شهید حاج حسن دانش برگزار خواهد شد.
غیاثی برنامه دیگر قرآنی این هفته را مسابقات تلاوت اعلام کرد و افزود: این مسابقه ویژه برادران در دو مقطع سنی بالای 17 سال و زیر 17 سال برگزار خواهد شد.
وی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه قرآنی را 25 دی ماه ذکر کرد و گفت:علاقه‌مندان از طریق سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی، می‌توانند در این رقابت‌ها، ثبت‌نام و شرکت كنند.
غیاثی ندوشن افزود: مسابقات جشنواره «آیه‌های نور» و همچنین «تدریس مکتبخانه‌ای» از دیگر برنامه‌های قرآنی استان یزد به مناسبت هفته قرآن و عترت است که از سوی موسسات قرآنی یزد برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار