استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد هم‌افزایی در راستای توسعه پایدار و متوازن استان در زمینه‌ها مختلف، از اختصاص قیر یارانه‌ای به جاده‌ها و مسیرهای حادثه خیز شهرستان‌های استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد،«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست شورای اسلامی استان با تسلیت  رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی،‌اظهار کرد: موارد و مشکلات که در نشست شورای اسلامی استان مطرح می‌شود باید پیگیری و برای رفع آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

وی درباره اختصاص چند درصد از حقوق معادن به منطقه‌های معدنی استان گفت: حقوق معادن به خزانه دولت واریز شده و از آنجا به دستگاه‌ها تخصیص داده می‌شود که عمدتا هم صرف امور هدفمندی یارانه‌ها و حقوق کارمندان دولت شده است و اگر در صندوق اضافه بماند حتما برای مناطقی که معادن دارند خرج می‌شود.

میرمحمدی در ادامه با بیان این که بودجه احداث جاده ورزنه از محل اعتبارات حقوق پرداختی معادن تأمین شده است، افزود: قیر یارانه‌ای هم برای جاده‌ها و مسیرهای حادثه خیز شهرستان‌های استان منظور شده است.

استاندار یزد جداسازی آب شرب از آب فضای سبز را یکی از اولویت‌های جدی استان دانست و بیان کرد: برای فضای سبز استان نباید از آب چاه و فاضلاب شهری استفاده شود.

وی همچنین مشکلاتی مانند کمبود پزشک متخصص برای شهرستان‌های بافق، خاتم، ابرکوه و بهاباد را از دیگر مواردی دانست که باید برای رفع آن‌ها هرچه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود.

میرمحمدی با اشاره به این که درشهرستان‌های استان کارهای خوبی توسط فرمانداران انجام شده است، خاطرنشان‌کرد: در مجموع فرمانداران برای رفاه و آسایش مردم تلاش می‌کنند و لازم است شوراهای اسلامی هم آنها را در مسیر خدمت به مردم پشتیبانی و ترغیب کنند.

استاندار یزد در ادامه در مورد پرورش ماهی تیلاپیا در برخی از شهرستان‌های استان نیز گفت: اگر سرمایه‌گذاری مایل به فعالیت و سرمایه‌گذاری در این حوزه باشد، با کار کارشناسی و جلسات متعددی که در این رابطه برگزار شده است مشکلی برای پرورش ماهی تیلاپیا در استان وجود ندارد.

میرمحمدی در پایان تاکید کرد: در همه امور ما با کار غیرقانونی مخالف هستیم و با فعالیت غیرقانونی از سوی هر شخص و دستگاهی که باشد با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و در بحث توسعه استان نیز با توسعه پایدار و متوازن در همۀ زمینه‌ها موافق هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار