کد خبر: ۳۵۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد،صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سالیانه حدود 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار سهامدارن خود قرار می دهد .

رییس هیئت مدیره این صندوق در نشست صندوق اعضاء حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در یزد گفت: این میزان اعتبار از 1200 میلیارد تومان منابع داخلی صندوق و اعتبارات بانکی با سود 4 درصد با هدف توسعه بخشهای هفتگانه کشاورزی به سهامداران ارائه می شود

عبدالکریم رضوی با اشاره به اینکه هم اکنون 102 صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور داریم افزود :تسهیلات به صورت تسهیلات ضروری و قرض الحسنه در اختیار سهامداران قرار می گیرد.

وی گفت: این صندوق علاوه بر این تسهیلات ،عاملیت اعتبارات دولتی را به میزان 700 تا 800 میلیارد تومان در اختیار کسانی که سازمان جهاد کشاورزی معرفی می کند قرار می دهد.

رییس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با بیان اینکه این صندوق ساختاری غیر دولتی با پشتوانه دولتی دارد افزود: هم اکنون 7 هزار تشکل در کشور سهامدار این صندوق هستند .

سجادی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این نشست کسب رتبه های اول تا چهارم برتر استان یزد در کشور در تولید محصولاتی نظیر انار ،رناس ،کبک و بلدرچین ،محصولات گلخانه ای ، زعفران ،پسته و گوشت مرغ را نشان از همت والای مردم این استان دانست و حمایت بیشتر صندوق را خواستارشد.

حسینی نسب مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان هم در این نشست با اشاره به اینکه هم اکنون 226 تشکل عضو این صندوق در استان یزد هستند گفت :میزان سرمایه این صندوق در استان 48 میلیارد تومان است

اعضاء این صندوق در ادامه این نشست وضعیت تولیدات بخش های هفتگانه کشاورزی استان و راه های حمایت از این بخش ها را بررسی کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار