کد خبر: ۳۵۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی ، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار مهریز در مسجد آل احمد برگزار شد.
در این مراسم که از طرف ستاد مراسم مهریز برگزار شد روحانیون در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر نقش ایشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.
بیان خدمات موثر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به انقلاب اسلامی و همراهی جدی و همیشگی ایشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین در این مراسم معنوی به لزوم همدلی تمام نیروهای انقلابی درون نظام تحت زعامت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تکیه بر ارزش های الهی تا تحقق آرمان جمهوری اسلامی تاکید گردید.
همچنین مشابه این مراسم در برخی از محلات شهرستان مهریز در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و هیات های عزاداری بنحو باشکوهی برگزار شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
پیش از این امام جمعه یزد، استاندار استان یزد و سایر مسوولان، نهادها و تشکل های این استان با صدور بیانیه هایی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار