کد خبر: ۳۵۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 12 January 2017
به گزارش تابناک یزد، رقابت های لیگ یک در حالی وارد هفته نوزدهم خود می شود که تیم نارنجی پوش بادران بعد از برد ارزشمند خود در برابر سپیدرود رشت این هفته باید برای مصاف با فولاد یزد به این شهر برود.
شاگردان ربیعی که بعد از بازی با سپیدرود تمرینات آماده سازی را در مجموعه اختصاصی خود (کارگران) پیگیری کردند برای رسیدن به جمع مدعیان بازی مهمی را در یزد در پیش دارند .

نارنجی پوشان باید در برابر فولاد یزدی صف آرایی کنند که هفته گذشته در خرم آباد ، خیبر را با نتیجه مساوی بدون گل متوقف کردند .

شاگردان محمود امیری که در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند و تنها با دو برد ، هشت مساوی و هشت باخت با ١٤ امتیاز  در رده ١٦جدول قرار دارند . یزدی ها در حالی میزبان بادران هستند که شاگردان ربیعی برای کسب پیروزی به یزد می روند .

بازیکنان بادران که توانستند  دور برگشت رقابت ها را با پیروزی آغاز کنند با ٧برد ، ٦مساوی و ٥باخت  با ٢٧ امتیاز در رتبه ٧ جدول قرار دارند.

آمار پنج بازی پایانی دوتیم کفه ترازو را به سمت بادرانی ها سنگین می کند , فولاد یزد در پنج بازی پایانی 3 باخت,1 برد و 1 تساوی بدست آورده است و بادرانی ها 2 برد , 2 مساوی و یک باخت درکارنامه پنج بازی اخیر خود دارند .  

باید دید پیروز تفکرات در بازی جمعه ، ربیعی است یا امیری .
فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار