توفان برف و بروز یخبندان در بیشتر مناطق انگلیس در روز پنجشنبه، علاوه بر ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل، موجب لغو و یا تاخیر شماری زیادی از پروازها در فرودگاه های این کشور از جمله در فرودگاه بین المللی هیترو لندن شده است.
کد خبر: ۳۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 12 January 2017

به گزارش تابناک : فرودگاه هیترو لندن روز پنجشنبه اعلام کرد که علاوه بر بروز تاخیر در برنامه پرواز هواپیماها، تاکنون ۱۰۰ پرواز این فرودگاه به دلیل شرایط بد آب و هوایی از سوی شرکت های هواپیمایی لغو شده است.

هر چند سایر فرودگاه های بزرگ انگلیس از جمله گاتویک،منچستر، بیرمنگام، ادینبرو، کاردیف و بلفاست اعلام کرده اند که به رغم بد بودن شرایط آب و هوایی همچنان پروازها در این فرودگاه در حال انجام شدن است.


سازمان هواشناسی انگلیس ضمن اعلام هشدار زرد گفته است بارش برف همراه با باد شدید در بخش‌هایی وسیعی از شمال انگلیس، اسکاتلند و شمال ایرلند از بامداد روز پنجشنبه شروع شده است و این وضعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.


در همین حال این شرایط بد آب و هوایی که ناشی از نفوذ یک جبهه هوای سرد قطبی است، سبب سرمای شدید و یخبندان در بخش های وسیعی از انگلیس و نیز بروز مشکل در سیستم حمل و نقل زمینی و دریایی در این کشور شده است.




منبع : ایرنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، انگلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار