70 تخت روانپزشکی روز شنبه و همزمان با سراسر کشور از طریق تماس ویدیو کنفرانس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۶۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این مراسم گفت: از این تعداد ٤٠ تخت روانپزشکی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) میبد و ٣٠ تخت هم در بیمارستان ضیایی اردکان به بهره برداری رسید.
محمد علی دهقان اظهار داشت: تا پایان سال ، ٢٤ تخت دیگر به تخت های روانپزشکی شهرستان میبد و ٢٠ تخت در بیمارستان روانپزشکی تفت و ١٠ تخت به بخش روانپزشکی بیمارستان ضیایی اردکان افزوده می شود.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات روانپزشکی در سال های اخیر مغفول مانده و شیوع بیماری های روانی در کشور افزایش یافته تصریح کرد: با بهره برداری از این تخت ها، بخش مهمی از مشکلات بیماران در زمینه ارائه خدمات درمانی و حمایتی مرتفع می شود.
معاون درمان دانشگاه با اشاره به وضعیت مطلوب استان در ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند به خدمات روانپزشکی گفت: قبل از افتتاح این تخت ها ١٠٠ تخت روانپزشکی در بیمارستان روانپزشکی تفت فعال بود.
امروز و بطور همزمان از طریق تماس ویدیو کنفرانس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکهزار تخت روانپزشکی در ٣١ دانشگاه علوم پزشکی ، ٦٦ بیمارستان و ٥٨ شهرستان افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار