کد خبر: ۳۶۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد، معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: روند صدور مجوز سرمایه‌گذاری در یزد تسهیل و تسریع می‌شود.

محمد دهقان منشادی  در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به فعالیت های انجام شده در مرکز سرمایه گذاری یزد، اظهار داشت: سرمایه گذاری در استان یزد باید در راستای توسعه استان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از انجام کارهای بی نتیجه، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید به نوعی محدود به پروژه‌های سرمایه‌گذاری می‌شد که اولویت استان برای دستیابی به توسعه و پیشرفت است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خاطرنشان کرد: اگر کل فرایندها را در این مرکز هدایت کنیم با توجه به حجم بالای آن نمی‌توانیم خدمات مورد نظر را به متقاضیان ارائه کنیم.

دهقان تصریح کرد: یکی از مواردی که در شیوه نامه فعالیت مرکز سرمایه‌گذاری وجود دارد، بحث اعزام هیئت‌های سرمایه‌گذاری است که در این ارتباط دو کار جذب سرمایه‌گذار و تسیهل و تسریع در فرآیند سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: برای جذب سرمایه‌گذار باید هیئت‌های سرمایه‌گذاری به کشورهای هدف اعزام شوند و زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی به استان را فراهم کند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد عنوان کرد: معمولا استان‌های پیشرو یک نمایشگاهی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد کردند و بالاترین پتانسیل‌ها را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

دهقان ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر سرمایه‌گذاران وقت کافی برای بررسی تمام پتانسیل‌های استان را ندارند، این نمایشگاه می‌تواند زمینه سهولت در کار آنها را فراهم کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار