کد خبر: ۳۶۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹ 15 January 2017

به گزارش تابناک یزد،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در یزد خبر داد.

سیدحیدر میرفخرالدینی با اعلام این خبر افزود: نهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از عصر فردا یکشنبه 26 دی‌ماه با حضور "مسعود شفیعی" رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و مسئولان ارشد استان رسماً‌آغار خواهد شد.

وی با اشاره به  این‌که بیش از 140 تیم بانوان و آقایان از سراسر کشور  در این دوره از المپیاد شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در این المپیاد در چندین رشته ورزشی تیمی و انفردای به مدت شش روز به رقابت خواهند پرداخت و در پایان این مسابقات از تیم‌های  اول تا سوم این رقابت‌ها تجلیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد با توجه به وجود فضاها و امکانات مناسب ورزشی و رفاهی توانست مجوز میزبانی این مسابقات را کسب کند.

به گفته میرفخرالدینی، هم‌اکنون کمیته‌های تخصصی برگزاری این المپیاد تشکیل و در حال برنامه ریزی و اجرای اقدامات اولیه به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این المپیاد هستند.

سال گذشته نیز شهرستان اردکان به‌عنوان نماینده استان یزد، میزبانی این رقابت‌های کشوری را بر عهده داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار