کد خبر: ۳۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد گفت: با توجه به حضور اساتید مجرب و صاحب قلم در استان یزد شاهد رشد بیش از ۵برابری آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی هستیم.

حجت الاسلام محمد فیاضی  در خصوص برگزاری جلسه معاونین پژوهش حوزه های علمیه استان یزد گفت: این جلسه ماهانه با حضور معاونین پژوهش استان یزد در راستای هم اندیشی کارهای پژوهشی ، تسریع در کارها و برنامه ریزی برای آینده پژوه در حوزه استان یزد برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در ادامه با مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و افزود: در ادامه اجرایی کردن سند چشم انداز پژوهش استان که هر طلبه ای بعد از پنج سال باید یک نوشته تحقیقی را داشته باشد راههای اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کارگاههای شیوه مقاله نویسی ، تحقیق و فیش برداری برای اساتید و طلاب مدارس علمیه استان برگزار گردد.

وی با اشاره به آثار پژوهشی که در دست اجرا می باشد گفت: این آثار بایستی آماده سازی شود تا مراحل ارسال آن به جشنواره صورت گیرد و همچنین با توجه به افزایش سن در ارسال مقالات و کتب، اساتید استان که دارای آثاری قلمی هستند نیز کتابهای خود را برای حضور در جشنواره آماده خواهند کنند.

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: با توجه به حضور اساتید مجرب و صاحب قلم در استان یزد شاهد رشد بیش از 5برابری آثار ارسالی به این جشنواره هستیم که خود باعث تشویق طلاب برای حضور در جشنواره می شود.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در پایان یادآور شد: همچنین تحقیقات دانش پژوهان رشته های تخصصی امامت ، حقوق و قضای اسلامی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این بود که مقرر شد آنها نیز هدفمند شود تا بتوانیم در آینده مجموع این مقالات را در راستای یک موضوع خاص داشته باشیم و تبدیل یک کتاب برای رشته های تخصصی شود.

حوزه نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار