معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با بيان اينكه تخصص مرحله اول دستگاه‌هاي استان كامل نبود، گفت: تخصيص اعتبارات فردا در جلسه كميته تخصيص استان يزد تكميل مي‌‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمدرضا سیدحسینی اظهار داشت: تخصیص مرحله نخست کامل داده نشد زیرا اگر دستگاهی نمی‌توانست اسناد خزانه را تکمیل کند، اعتبار استان می‌سوخت.

وی بیان کرد: فردا در جلسه کمیته تخصیص، تخصیص اعتبارات تکمیل می‌شود بنابراین اگر دستگاهی هنوز اسناد خود را تکمیل نکرده است، تا صبح فردا می‌تواند اسناد تکمیل شده خود را تحویل دهد در غیر این‌صورت اسناد را در کمیته تخصیص خواهیم بست.

سیدحسینی عنوان کرد: این فرصت کم نیست زیرا پیش از این با تک‌تک رؤسای دستگاه‌ها در مورد اسناد خزانه به صورت تلفنی هماهنگ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتبارات بند ح بیان کرد: اعتبارات این بند اغلب مربوط به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان یزد است که 29 میلیارد تومان آن ابلاغ شده که از این میزان 20 میلیارد تومان برای میراث فرهنگی و بقیه برای سایر دستگاه‌ها است.

سیدحسینی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ریاست جمهوری زیر بار طرح‌های میراث فرهنگی نمی‌رفتند و معتقد بودند بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند اما با اصرار استاندار و معاونان وی پذیرفته شد که اعتباری نیز برای میراث فرهنگی در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: شرط تخصیص اعتبار برای میراث فرهنگی این بود که به ازای هر واحدی که دولت هزینه کند، یک واحد یا بیشتر نیز استان (شهرداری‌ها) هزینه کنند.

وی افزود: اکنون اعتبار ابلاغ شده و تعدادی پروژه نیز آماده اجرا است و اداره میراث فرهنگی و شهرداری باید پای کار بیایند و برای جذب اعتبار تلاش کنند.

سیدحسینی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های میراث فرهنگی مربوط به بافت تاریخی است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید در این زمینه بیشتر از میراث فرهنگی پای کار باشند و به میزان هزینه دولت، هزینه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار