هشتمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان يزد به رياست استاندار و دبيري رئيس سازمان برنامه و بودجه استان يزد تشكيل شد و جايگاه اعتباري استان در لايحه بودجه 96 مورد بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری‌‍زاده، دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به دستور کار هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: ارائه و بررسی شیوه‌نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد یکی از سه دستور کار جلسه امروز است که با لحاظ کردن نکات اصلاحی در این شیوه‌نامه، در جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی، یکی از دیگر از مباحث مطرح شده در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد را بررسی جایگاه اعتباری و درآمدی استان یزد در لایحه بودجه 96 اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه ای استان در لایحه بودجه 96 با 18.6 درصد رشد به حدود هزار و 900 میلیارد ریال رسیده و استان یزد در این زمینه در جایگاه 22 کشور قرار گرفته است.

نصیری‌زاده همچنین به در مورد عتبارات عمرانی استانی نیز گفت: 1405 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای استان پیش‌بینی شده که با وجود رشد 14.7 درصدی، استان در رده 26 قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه نیز پرداخت و گفت: استان با هزار و 531 میلیارد ریال در رده بیست و ششم قرار گرفته است.

نصیری‌‍‌زاده افزود: امروز همچنین گزارشی از روند توزیع اسناد خزانه اسلامی توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه شد و تاکید شد تا دستگاه‌های اجرایی در موعد مقرر اسناد خود را به منظور جذب اعتبارات ارائه کنند.

نصیری زاده گفت: شورای برنامه‌ریزی همچنین توزیع اعتبارات ماده 12 قانون بودجه و بازتوزیع اعتبارات بند ج تبصره 6 را بر اساس اصلاحیه قانون بودجه به تصویب رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار