کد خبر: ۳۶۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،نمایش "دوست ممّد" کاری از گروه تئاتر آیینه میبد و به کارگردانی «سیدناصر امامی میبدی» در تالار هنر یزد به نمايش گذاشته شد.
 نمایش "دوست ممّد" نوشته‌ي «محمدرضا امیرخانی» با دست مایه قرار دادن مدافعین حرم، درباره اکبر یکی از فرماندهان تیپ فاطمیون است که توسط دولت اسلامی مستقر در خان طومان دستگیر می‌شود. از آنجا که افراد بازجو انگلیسی زبان هستند و نمی‌توانند با اکبر ارتباط کلامی برقرار کنند، از دوست ممّد می‌خواهند تا از فرمانده اسیر بازجویی کند که ...

اجرای این نمایش که برای شرکت در جشنواره بسیج آماده شده با تعامل اداره کل و شهرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و نیز همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، تا 28 دی ماه سال جاری در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر یزد روي صحنه خواهد رفت.

از عوامل و دست اندرکاران این نمایش مي‌توان به محمد خیراندیش، مجتبی لاله زاری، حسین نصیری و سید ناصر امامی میبدی(بازیگران)،  ابوالفضل سلیمی(طراح صحنه)، احسان نیک محضر(طراح نور)، جعفر دل دل زاده(طراح چهره پردازی و طراح گریم)، محسن احمدی(گرافیست)، محسن مذهب(دستیار نور) و حسین اخوندزاده، محمدحسن رضایی، عباس رضایی(گروه فنی صوت و تصویر) اشاره كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار