کد خبر: ۳۶۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 15 January 2017
 به گزارش تابناک یزد،شهردار یزد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۴ و نیم میلیارد تومان از جرایم رانندگی به شهرداری یزد و برای هزینه کرد در شهر یزد ابلاغ شد.
 محمدرضا عظیمی‌زاده  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: زمانی که رکود اقتصادی است و سرمایه‌گذار رقبت برای اجرای بعضی پروژه‌ها ندارد، نمی‌توان انتظاری داشت که پروژه‌ها به صورت دوران معمول مالی ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در چندسال اخیر وضعیت اقتصادی به گونه‌ای بود که بسیاری از پروژه‌ها قابلیت اجرا نداشتند و نمی‌توان تمام مشکلات را به گردن اعضای شورا یا شهردار انداخت.

شهردار یزد با بیان اینکه الان هنوز فرصت خیلی خوبی است و می‌توان تصمیمی گرفت که این تصمیم در آینده اثر خوبی داشته باشد، بیان کرد: اینطور نیست که شهرداری و شورای شهر یزد کم کاری کرده باشند و دیگر شهرها و استان‌ها بدون مشکل باشند، بلکه همه مشکل دارند.

عظیمی‌زاده افزود: الان زمانی نیست که در شورای شهر و شهرداری تفرق وجود داشته باشد چرا که باید با پیگیری‌های لازم زمینه اجرای خدمات مورد نیاز شهروندان را فراهم کرد.

وی در ارتباط با جرایم رانندگی و سهم شهرداری‌ها، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، دولت بخش از اعتبارات جرایم رانندگی را به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ کرد، برای شهرداری یزد هم امروز ابلاغیه اعتبار واصل شد که مبلغ این اعتبار تقریبا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است و می‌توان 100 درصد آن را جذب کرد.

شهردار یزد ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که این اعتبارات در راستای خرید و نصب دوربین‌های ثبت تخلف و خرید علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی استفاده شود.

شهردار یزد با بیان اینکه باید تمام تقاطع‌ها و چهارراه‌های خیابان‌های یزد هوشمند شود، عنوان کرد: پروژه میدان آیت‌الله خاتمی تقریبا تمام است و روز جمعه آسفالت آن انجام، روشنایی زیرگذر نصب شده و انشاالله در هفته آینده کار تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار