کد خبر: ۳۶۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد تدوین برنامه‌های متنوع و نشاط‌آور در سطح شهر را ضروری دانست و گفت: صنایع از نماینده فوتبال استان یزد حمایت کنند.
«وحیدرضا خباززاده» جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضای شورای شهر برگزار شد، با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های راهبردی برای ایجاد نشاط اجتماعی در شهر یزد، اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی از ورزش‌های مختلف نقش مهمی در توسعه برنامه‌های فرهنگی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ایفا می‌کند.

وی ورزش را یکی از موثرترین اقدامات نشاط آور و فرهنگی در سطح جامعه دانست و بیان کرد:‌ هدایت جوانان به سمت ورزش و فعالیت‌های محرک از جمله برنامه‌های راهبردی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

خباز زاده در ادامه با بیان این که صنایع باید بیش از پیش از ورزش استان حمایت کنند،‌ گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای شکوفا شدن استعداد و ظرفیت‌های ورزشی جوانان،‌ یکی از مهمترین رسالت صنایع مختلف در سطح استان و شهر یزد است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آسیب و ضررهای صنایع آلاینده و همچنین خسارت‌هایی که این صنایع برای یزد دارند، افزود: متأسفانه علی رغم وجود ظرفیت مناسب صنایع آن طور که باید و شاید از مردم و ورزش یزد حمایت نمی‌کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود فوتبال را از جمله ورزش‌های مورد استقبال اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران ورزشی استان می‌توانند با حمایت صنایع و با استفاده از ظرفیت‌های بومی حداقل یک تیم فوتبال به عنوان نماینده استان در کشور داشته باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار