مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره‌برداری از هفت ایستگاه تقلیل فشار گاز در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 15 January 2017

به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح  با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات شرکت گاز استان یزد در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شرکت گاز استان در این زمینه متعهد به انجام پنج پروژه ملی و استانی شده که بهره‌برداری از ایستگاه‌های تقلیل فشار نیز در این راستا است.

وی با بیان اینکه چالش اصلی ما تأمین قطعات مورد نیاز تجهیزات این ایستگاه‌ها بوده است، ادامه داد: ساخت ایستگاه‌ها با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 300 میلیون ریال صورت پذیرفته و با توجه به رفع کاستی‌ها می‌توان تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه در این پروژه ساخت 10 ایستگاه تقلیل فشار مورد توجه بوده است، اضافه کرد: سه پروژه نیز در حاشیه استان ساخته خواهد شد و تنها هفت پروژه در استان احداث می‌شود.

وی از دیگر تعهدات این شرکت در قالب اجرای پروژه‌ها را جذب 20 هزار مشترک در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه روند پذیرش اشتراک خوب بوده و درصد‌های پیش‌بینی شده در سال جاری محقق شده است.

فلاح از جذب بیش از 21 هزار مشترک و نصب 13 هزار انشعاب گاز طبیعی در استان طی 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری بیش‌ از 21 هزار مشترک جدید جذب شده و 13 هزار و 700 انشعاب گاز نیز نصب شده که بر این اساس تاکنون در استان یزد، 392 هزار مشترک گاز طبیعی جذب شده و بیش از 200 هزار علمک نصب شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار