با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون:
کد خبر: ۳۶۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،بخشدار مرکزی بافق از احداث 2 زمین چمن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.
محمد رضا فتاحی ساخت این زمینها را در روستاهای شیطور و مبارکه عنوان کرد و گفت: اعتبار این زمین ها توسط بخشداری مرکزی ،اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، شوراهای اسلامی و دهیاران 2 روستای مذکور تامین شده است.
بخشدار مرکزی بافق با یاد آوری اینکه مساحت هر کدام از این زمین ها با ساخت سکوی تماشاچی معادل 976مترمربع است اظهار داشت: همکاری و رهنمودهای اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مساعدت بخشداری و پیگیری دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها در راستا تحقق این امر تاثیر گذار بوده است.
وی هدف اصلی این طرح‌ها را جلب رضایت مردم خواند و افزود: با ساخت زمین چمن در روستاها علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزش روستایی موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوانان و نوجوانان و روستانشینان می شود.
بخشدار مرکزی با بیان اینکه 2 زمین چمن مزبور ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد یکی از برنامه های هشتگانه دهیاری ها ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی است و هر روستایی که استحقاق توسعه فضای ورزشی داشته باشد با همکاری دهیاری اقدام خواهد شد.
مناطق روستایی دارای 6 تیم ورزشی در رشته های فوتبال ، هندبال، والیبال و فوتسال است که در طول سال چندین مسابقه با تیم های مرکز شهرستان برگزار می کنند و بعضا مدال آور می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
شیرمردی بخشدار مرکزی بافق
دوستت داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار