کد خبر: ۳۶۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک یزد،کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به استمرار سامانه هوای سرد در استان یزد گفت: بر اساس تحلیل پیش‌یابی هواشناسی،‌ موج بارش پارکنده برای روزهای آینده استان پیش‌بینی می‌شود.

«سیدعباس میرحسینی»،‌ در مورد وضعیت دمای هوای استان یزد،‌ اظهار کرد: دیروز هفت‌هر میبد با پنج میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارندگی باران در استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بیشترین میزان بارندگی دیروز استان بعد از میبد، از منطقه دره‌شیر با یک سانتی‌متر برف، مزرعه‌نو با یک میلیمتر برف و باران و سانتیچ با یک سانتی‌متر برف، گزارش شده است.

میرحسینی در ادامه با اشاره به استمرار سامانه سرما در استان،گفت: دیروز شنبه 25 دی‌ماه، وزرش باد شدید با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت میهمان منطقه گاریزات در شهرستان تفت بود.

رییس گروه پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد، شهرستان‌های میبد و بافق با سرعت باد 58 کیلومتر بر ساعت و مهریز با 54 کیلومتر بر ساعت را از دیگر شهرستان‌های میزبان باد شدید زمستانی در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده دمای هوا شب گذشته منطقه سبزدشت بافق منفی13 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیشینه امروز دمای شهر یزد 11، برای روزهای آینده تا روز سه شنبه همین هفته 12 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که از امشب یکشنبه 26 دی‌ماه استان یزد میزبان موج بارش پارکنده در نقاط مختلف است، خاطرنشان کرد: افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید، مه آلودگی و در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات شیرکوه برای نقاط مختلف روزهای آینده استان پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار